05 marca 2016

Haul ubraniowy

Hej!
Dziś mam dla was coś nowego na moim blogu - haul ubraniowy. Dzisiaj post będzie dosyć krótki, ponieważ zakupiłam tylko trzy rzeczy.




A więc pierwszą rzeczą są to spodnie, po które tak naprawdę tam szłam. Myślałam, że szukanie ich zajmie mi o wiele więcej czasu, lecz już w pierwszym sklepie do jakiego weszłam znalazłam ładne i wygodne. Są to zwykłe jasne dżinsy. Zawsze miałam ciemne, dlatego tym razem zdecydowałam się na jaśniejsze, ponieważ chciałam jakichś zmian. Zakupiłam je w Oazie. Jest to sklep z ubraniami w moim mieście. Nie pamiętam dokładnej ceny ale kosztowały około 90 złotych.



Drugą rzeczą też są spodnie. Znów zwykłe dżinsy, natomiast tym razem zdecydowałam się na czarne. Te kupiłam w House z 89.99 złotych.



Ostatnią już rzeczą jest koszula w kratę. Od dłuższego czasu poszukiwałam jakiejś fajnej. Gdy dziś wybrałam się na zakupy i ją zobaczyłam zdecydowałam się na jej zakup. Jest to koszula biało - czarna z długimi rękawami. Ją również zakupiłam w Oazie. Jej cena to 69.99 złotych,




Mam nadzieję, że spodobał wam się pomysł na takiego posta. Mogę oczywiście robić więcej hauli. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz