24 marca 2016

Tag wiosenny

Hej! 
A więc to jest mój pierwszy tag na blogu. Pomyślałam, żeby przez cały ten rok dodawać tagi, wiosenny, letni, jesienny i zimowy.  Pierwszy dzień wiosny był trzy dni temu, notkę chciałam wstawić właśnie w ten dzień, niestety wyszło tak, że nie miałam czasu go skończyć. Dlatego jest dopiero dzisiaj, ale mam nadzieję, że post wam się spodoba.

                                                                              1. Ulubiony wiosenny lakier do paznokci?

Na ogół nie maluję paznokci. Natomiast w wiosnę najbardziej przemawia do mnie mój lakier z avonu w kolorze błyszczącego pudrowego różu.

  
                                                                                2. Ulubiony wiosenny produkt do ust?

Produktów do ust używam dosyć sporo, ponieważ mam bardzo często popękane i suche usta. W domu przez cały rok używam pomadki alterry, natomiast na wyjścia z domu w okresie wiosennym moją ulubioną pomadką jest Baby Lips miętowa.




                                                                                 3. Ulubiona wiosenna sukienka? 

Może to pytanie troszkę zmienię, sukienki raczej zaczynam nosić w okresie letnim, pod koniec wiosny. Jeśli jest ciepło to najchętniej zakładam spódniczkę, którą bardzo lubię. Z tyłu jest trochę dłuższa, jest w  kolorze niebieskim.


                                                                                    4. Ulubiony wiosenny kwiat ? 

Tu na pewno będzie to przebiśnieg.


                                                                                  5. Ulubiona wiosenna perfuma ?

Moja ulubiona perfuma jest z Bi-es.

                                                                             
                                                                                         6. Ulubiona wiosenna książka ?

 Uważam, że najlepszą książką na wiosnę jest  " Ten jeden dzień " i " Ten jeden rok " autorki Gayle Forman.



                                                                                   7.  Jaka jest u ciebie wiosna ?

Wiosna u mnie jest bardzo ciepła. Ogólnie ciepło zaczęło się robić już na początku marca. To tak pod względem pogody. A jeśli chodzi o wygląd, kwiaty. Kwiaty zaczęły dopiero kwitnąć.


                                                                         8. Co według ciebie jest najlepsze w wiośnie?

 Najlepsze w wiośnie są piękne kwiaty, drzewa i to że jest ciepło.


                                                                              9. Czy lubisz wiosenne porządki?

 Ja raczej nie mam czegoś takiego, jak typowo wiosenne porządki. Bardzo nie lubię, gdy coś jest nie na swoim miejscu, więc od razu to sprzątam. Ale gdybym miała takie typowo wiosenne porządki, to zapewne by mi one nie przeszkadzały.


  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz