01 marca 2016

Ulubieńcy lutego 2016

Hej!

Na początku chciałabym przeprosić za dość długą nieobecność na blogu. Niestety nie miałam weny do pisania i nie umiałam się zmusić do napisania czegoś. A więc dziś  kolejni ulubieńcy miesiąca. Tym razem dołożę jeszcze kilka kategorii ze względu na to że mam jeszcze innych ulubieńców właśnie w innych kategoriach. Nowe kategorie to: zdjęcie, ciuch i film.



KOSMETYKI:

* W tym miesiącu moim kosmetycznym ulubieńcem jest babeczka do kąpieli, którą sama robiłam.  Jeśli jeszcze nie widzieliście zapraszam na mojego poprzedniego posta w którym pokazałam jak ją wykonać (link)



* Kolejną rzeczą nie jest to kosmetyk natomiast jest to gąbeczka do makijażu lub mycia twarzy. Ja używam jej do mycia twarzy. Działa ona na takiej zasadzie, że gdy jest sucha jest twarda, a gdy ją zmoczymy jest miękka. Zakupiłam ją w Kauflandzie. 



PIOSENKI:

Nie mogłam się zdecydować jaką piosenkę wybrać, ponieważ słuchałam dużo piosenek i nie miałam ulubionej. Ale w końcu zdecydowałam i będą to dwie piosenki:

* Pierwsza to piosenka Zayna Malika "Pillowtalk", w której się zakochałam


* A druga Lukasa Grahama "7 Years". 


JEDZENIE:

W tym miesiącu będą to kukurydziane chrupki. Powrót do dzieciństwa. Zawsze jak byłam mała je jadłam. Już od dawna ich nie kupowałam. A w tym miesiącu często je kupowałam, pisząc to właśnie je jem.



CIUCH:

Ciuchami będą koszula i spodnie. Kupione w Oazie. Niedługo pojawi się haul z tymi ciuchami także wyczekujcie, tam dokładniej opiszę.



FILM:

Udało mi się obejrzeć dwa filmy. Znalazłam trochę czasu.

*  Pierwszy " Łatwa dziewczyna " od razu stał się moim ulubieńcem. Jest to jeden z najlepszych filmów jakie widziałam a może nawet najlepszym.



* Drugi  "I że cię nie opuszczę" również bardzo fajny film. Też jest jednym z lepszych jakie widziałam.


ZDJĘCIA:

Czasami będę dodawać zdjęcie z internetu a czasami w moim wykonaniu. To zdjęcie zrobiłam sama. Jestem na nim z moją siostrą.


1 komentarz:

  1. Uwielbiam te chrupki ;) Pisz jak najwięcej ;)

    Obserwuję ;)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń